LIVRARE SI RETUR

Produsele pot fi platite prin transfer bancar sau ordin de plata in termen de 48 de ore de primirea facturii proforme aferente comenzii.  Factura proforma se emite in RON, la cursul BNR din ziua facturarii, si include costurile aferente livrarii.

Pentru plata prin transfer bancar sau ordin de plata, numarul nostru de cont este RO19BREL0002001091220100, deschis pe numele ClassIN Home Design la Libra Bank, Sucursala Fundeni. Comenzile pentru care plata nu este efectuata in cel mult 48 de ore de la primirea confirmarii sunt anulate, nu produc niciun efect si nu ne incumba nicio obligatie.

Produsele care nu se afla in stoc si sunt disponibile exclusiv in baza unei comenzi plasate la furnizor se achita integral la plasarea comenzii.

Pentru onorarea comenzii, ClassIN are dreptul de a ceda unui tert, total sau partial, drepturile si/sau obligatiile sale si/sau de a subcontracta cu un tert, cu informarea clientului, acordul acestuia din urma fiind exprimat prin plasarea comenzii, la fel ca acordul cu privire la Termeni si conditii in intregimea lor.

Livrarea produselor

Livrarea produselor din categoriile Accesorii si Corpuri de Iluminat , comandate din magazinul online ClassIN, este gratuita pe intreg teritoriul Romaniei pentru comenzi in valoare de minim 150 euro. Pentru comenzi cu o valoare mai mica de 150 euro, taxa de livrare este de 5 euro. Produsele disponibile in stoc vor fi livrate in termen de 3 pana la 10 zile lucratoare, prin FanCourier.

Livrarea produselor din categoria Mobilier , sau a altor produse ce necesita livrare si montaj prin flota ClassIN, este gratuita pentru municipiul Bucuresti, judetul Ilfov si judetul Cluj. Pentru alte zone de livrare costul transportului marfii se calculeaza ca 2% din valoarea comenzii (nu mai putin de 50 euro), iar serviciile de montaj sunt gratuite. Aceste produse vor fi livrate la o data stabilita de comun acord, in functie de disponibilitatea echipei de montaj, in termen de cel mult 30 zile calendaristice de la confirmarea comenzii.

In perioada sarbatorilor si/sau a campaniilor promotionale cand inregistram un numar mare de comenzi si/sau in imprejurari exceptionale, pot aparea intarzieri in procesarea comenzilor, livrarea sau montajul produselor. In aceste cazuri clientul nu are dreptul de a renunta la comanda sau de a obtine o reducere de pret sau orice alta facilitate ori beneficiu din partea ClassIN. Clientul are dreptul de a renunta la comanda doar daca aceasta nu este livrata in termen de 30 de zile calendaristice de la data de livrare comunicata initial. Chiar si in acest caz, clientul nu are dreptul de a renunta la comanda, daca intarzierea nu ii este imputabila ClassIN.

Transferul proprietatii asupra produselor opereaza la data livrarii.

Conditiile de livrare si montaj specificate mai sus sunt valabile pentru comenzile plasate online pe platforma https://classin.ro. Conditiile din magazinele fizice pot diferi de acestea, in functie de politica comerciala a magazinelor ClassIN, Natuzzi Italia sau Natuzzi Editions.

Returnarea produselor

Clientul persoana fizica are dreptul de a se retrage din contract in termen de 14 zile de la livrarea comenzii prin completarea si transmiterea Formularului de Retur catre comenzionline@classin.ro , fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat costurile directe legate de returnarea produselor.

Produsele aprovizionate pe baza de comanda speciala conform specificatiilor Clientului, produsele identice achizitionate si desigilate (peste 2 bucati) sau produsele care prezinta seriile complet sau partial sterse, ori urmele unor socuri electrice, nu beneficiaza de dreptul de renuntare.

In cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 10 zile lucratoare de la data primirii returului, prin aceeasi metoda de plata, cu exceptia cazului in care s-a convenit in mod expres altfel.

Clientul are obligatia de a returna produsele, impreuna cu Formularul de Retur , in termen de cel mult 30 zile calendaristice de la notificarea trimisa ClassIN prin email pe adresa comenzionline@classin.ro .

Costurile de returnare ale produselor vor fi suportate de catre client.

Adresa la care vor fi expediate produsele este: ClassIN Home Design SRL – Bvd. Metalurgiei nr. 132, Cladirea Administrativa, Parter, camera 4, Bucuresti, Sectorul 4.

Returul produselor pentru care livrarea si montajul s-a efectuat de catre ClassIN se va face exclusiv prin flota ClassIN. In acest caz, costurile de retur sunt egale cu valoarea transportului achitat pentru livrarea si montajul produselor din comanda.

Produsele vor fi returnate in stare perfecta, neutilizate si nedeteriorate, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, insotite de documentele cu care au fost livrate initial si o copie a facturii.

Clientul este de acord ca in cazul produselor care la returnare prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice, accesorii lipsa și orice alte vicii/defecte, ClassIN isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului.

Accesoriile (manuale de utilizare, cabluri etc.) aflate in cutia produsului precum si ambalajul original al acestuia fac parte integranta din produs. Ca urmare, atunci cand returnati un produs aveti obligatia de a-l returna cu ambalajul original nedeteriorat. Recomandam ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putand fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren etc. De asemenea, va recomandam sa optati pentru asigurarea de transport oferita de firma de curiereat aleasa.

ClassIN nu poarta raspunderea pentru prejudicii de orice fel pe care clientul sau orice alta persoana le poate poate suferi ca rezultat al executarii, de ClassIN, a oricarei obligatii ce ii revine in temeiul comenzii acceptate, dupa cum nu poarta raspunderea nici pentru prejudicii care rezulta din folosirea, in orice mod, a produselor livrate si nici pentru pierderea sau deteriorarea acestora, survernita dupa expedierea lor, inainte sau dupa receptionarea lor de catre client.

Te asteptam in showroom-urile noastre din Bucuresti si Cluj-Napoca!

Vezi locatiile exacte!

Programeaza o vizita

#classin.ro

Instagram Image