POLITICA PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR PRIN INTERMEDIUL WEBSITE-ULUI CLASSIN

Aplicabila incepand cu 26 septembrie 2019

Noi suntem CLASSIN HOME DESIGN S.R.L. („ClassIN”) o societate cu raspundere limitata, avand sediul in Romania, Bucuresti, Sectorul 4, Bulevardul Metalurgiei nr. 132, Cladirea Administrativa, Parter, camera 4, inregistrata in Registrul comertului sub nr. J40/9010/2007, cod unic de inregistrare 21705519.

Atunci cand vizitati si utilizati functionalitatile website-ul nostru, prelucram o serie de date personale care va privesc, asa cum vom descrie in continuare. Va rugam sa cititi cu atentie aceasta politica pentru a afla mai multe informatii despre modul in care va prelucram datele personale si ce drepturi aveti.

1. CUM COLECTAM DATELE PERSONALE

Datele personale prelucrate prin website-ul nostru sunt colectate:

direct de la dvs. (cand va abonati la newsletter sau ale comunicari, cand ne contactati prin intermediul formularelor sau datelor de contact pe care le punem la dispozitie);

observate de noi atunci cand navigati pe site-ul nostru web (cookie-uri, IP, navigare site web, etc.).

1.1. Date furnizate de dumneavoastra in mod direct
A. Atunci cand va abonati la newsletter

Pentru a primi informatii despre produsele si serviciile noastre, prin abonarea la newsletter, ne furnizati adresa dvs. de e-mail (obligatorie), respectiv numele si prenumele dvs. (optionale).

Prelucram aceste date personale in temeiul consimtamantului dvs., pentru a va trimite comunicari comerciale despre ClassIN. Va puteti retrage consimtamantul oricand, contactandu-ne prin mijloacele indicate mai jos sau folosind butonul de dezabonare din fiecare mesaje pe care il primiti de la noi.

Vom stoca aceste date pana cand va retrageti consimtamantul sau cel mult 3 ani de la data ultimei comunicari.

B. Atunci cand ne contactati

Ne puteti contacta prin intermediul detaliilor puse la dispozitie pe website (prin e-mail, telefonic). Vom prelucra datele dvs. de contact, precum si alte informatii pe care alegeti sa ni le transmiteti.

Prelucram acest date personale in baza interesului nostru legitim, pentru a raspunde la intrebarile si solicitarile dvs. Vom retine aceste date pentru o perioada maxima de 3 ani de la ultima interactiune cu dvs. sau pana la solicitarea dvs. de stergere a acestora.

C. Atunci cand folositi fereastra de live chat pentru a ne contacta

Website-ul nostru a integrat functionalitatea de live chat, care va permite sa schimbati mesaje cu noi direct in website. In acest scop, vom avea acces la adresa dvs. de e-mail, precum si la alte informatii pe care alegeti sa ni le furnizati.

Prelucram aceste date in temeiul interesului legitim de a discuta cu dvs. si de a va raspunde intrebarilor si solicitarilor. Vom retine aceste date pentru o perioada maxima de 3 ani de la ultima interactiune cu dvs. sau pana la solicitarea dvs. de stergere a acestora.

Pentru a implementa functionalitatea de live chat, folosim un furnizor extern: talk.to care ar putea avea acces la aceste date in scopul prestarii serviciilor catre noi.

1.2. Date observate in urma navigarii pe website

Site-ul nostru web colecteaza anumite informatii in mod automat si le stocheaza in fisiere log. Informatiile pot include adresele protocolului de internet (IP), regiunea sau locatia generala unde computerul sau dispozitivul dumneavoastra acceseaza internetul, tipul browser-ului, sistemul de operare si alte informatii de utilizare privind utilizarea site-ului web, inclusiv un istoric al paginilor pe care le vizualizati. Utilizam aceste informatii pentru a ne ajuta sa concepem site-ul nostru astfel incat sa corespunda cat mai bine nevoilor utilizatorilor nostri.

De asemenea, putem utiliza adresa dumneavoastra IP pentru a ne ajuta sa diagnosticam problemele pe care le avem cu serverul nostru si pentru a administra website-ul nostru, pentru a analiza tendinte, a urmari fluctuatiile vizitatorilor si a aduna informatii demografice generale care sa ne ajute sa identificam preferintele vizitatorilor. Aceste date sunt pastrate pentru o durata de 2 ani.

Site-ul nostru web utilizeaza, de asemenea, cookie-uri si tehnologii similare, despre care puteti citi pe larg in politica noastra privind cookie-urile.

2. CUI DEZVALUIM DATELE PERSONALE

Vom divulga datele dumneavoastra cu caracter personal doar in scopurile si catre persoanele descrise mai jos. Vom lua masurile adecvate pentru a asigura faptul ca datele dvs. sunt prelucrate, securizate si transferate conform legii aplicabile.

2.1. Transferul datelor catre entitati afiliate ClassIN

Datele personale pot fi dezvaluite catre oricare societate care este afiliata ClassIN, in cazul in care consideram ca este in interesul nostru legitim sa actionam astfel in scopuri administrative interne (de ex. stocarea datelor, CRM), pentru verificarea si monitorizarea proceselor noastre interne. Accesul la informatii este limitat la personalul care are nevoie sa cunoasca informatiile cu caracter personal.

2.2. Dezvaluirea datelor catre alti terti

Vom mai putea dezvalui datele dvs. personale unor terti in urmatoarele situatii:

(a) societatilor care ne furnizeaza produse si servicii (persoane imputernicite), cum ar fi:

(i) agentii media, precum cele care organizeaza campanii promotionale si cele care administreaza website-ul nostru;

(ii) servicii website: analitice, publicitare;

(iii) agentii de infrastructura (alte parti care administreaza newsletter-ul prin email, alte tipuri de marketing, suportul oferit clientilor sau activitatile de vanzari in numele nostru);

(iv) furnizorii de sisteme de tehnologia informatiei si suport, inclusiv arhivarea emailurilor, furnizorii de telecomunicatii, serviciile de back-up si recuperare in caz de dezastru si securitate cibernetica.

(b) societati implicate in operarea website-ului, atunci cand nu ne furnizeaza un serviciu;

(c) alte parti cum ar fi autoritati si institutii publice, contabili, auditori, avocati si alti consultanti profesionisti externi, atunci cand activitatea lor impune cunoasterea acestora sau atunci cand legea ne impune sa le divulgam.

De asemenea, putem divulga informatiile dumneavoastra cu caracter personal catre terte parti:

(a) in cazul in care ne solicitati sau ne dati acordul in acest sens;

(b) persoanelor care pot demonstra ca detin autoritatea legala de a actiona in numele dvs.;

(c) in cazul in care este interesul nostru legitim sa facem acest lucru pentru a administra, extinde sau dezvolta activitatea comerciala (ex: in cazul in care ClassIN, sau o parte substantiala din bunurile sale, este achizitionata de un tert, situatie in care datele personale detinute de ClassIN vor constitui unui dintre activele transferate);

(d) in cazul in care avem obligatia de a dezvalui datele dvs. personale pentru a respecta o obligatie legala sau o solicitare din partea autoritatilor.

Tertii cu care alegem sa impartasim informatiile dumneavoastra cu caracter personal conform celor de mai sus sunt limitati (prin lege si contractual) in capacitatea lor de a utiliza datele personale strict pentru scopurile specifice identificate de noi. Ne vom asigura intotdeauna ca oricare terti cu care alegem sa impartasim datele personale sunt supusi obligatiilor privind protectia datelor. Cu toate acestea, pentru evitarea dubiului, acest lucru nu poate fi aplicabil atunci cand divulgarea nu este decizia noastra (de exemplu, daca trebuie sa furnizam datele personale ca urmare a unei solicitari obligatorii din partea unei autoritati publice).

3. TRANSFERURI DE DATE IN AFARA SPATIULUI ECONOMIC EUROPEAN (SEE)

Datele personale pot fi prelucrate de furnizori care activeaza in afara SEE. Atunci cand furnizam orice informatii unor asemenea persoane, vom lua masurile adecvate pentru a asigura faptul ca destinatarul protejeaza informatiile dumneavoastra cu caracter personal in mod adecvat in conformitate cu aceasta politica. Aceste masuri includ:

  • in cazul prestatorilor de servicii cu sediul in SUA, incheierea acordurilor contractuale standard aprobate de Comisia Europeana cu acestia, sau asigurarea aderarii acestora la Scutul de Confidentialitate UE-SUA (a se vedea https://www.privacyshield.gov/welcome), sau
  • in cazul prestatorilor de servicii cu sediul in alte tari in afara SEE, incheierea acordurilor contractuale standard aprobate de Comisia Europeana cu acestia.
4. DREPTURILE DVS.

In calitate de persoana vizata, potrivit legii, aveti anumite drepturi cu privire la modul in care va prelucram datele. Vom respecta drepturile dumneavoastra individuale si vom aborda motivele dumneavoastra de ingrijorare in mod adecvat.

(a) Dreptul de retragere a consimtamantului: Atunci cand v-ati exprimat consimtamantul pentru prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, va puteti retrage consimtamantul in orice moment.

(b) Dreptul la rectificare: Puteti beneficia din partea noastra de o rectificare a datelor cu caracter personal care va vizeaza, daca acestea sunt incorecte sau incomplete.

(c) Restrictionare: Puteti obtine din partea noastra restrictionarea prelucrarii datelor dumneavoastra personale. Acest drept este aplicabil daca:

  • contestati corectitudinea datelor dumneavoastra personale, pentru perioada de care avem nevoie pentru a verifica corectitudinea,
  • prelucrarea este nelegala daca solicitati restrictionarea prelucrarii in locul stergerii datelor dumneavoastra personale,
  • nu mai avem nevoie de datele dumneavoastra personale dar dumneavoastra le solicitati pentru stabilirea, exercitarea sau apararea pretentiilor legale, sau
  • aveti obiectii legate de prelucrare in timp ce noi verificam daca motivele noastre intemeiate prevaleaza.

(d) Dreptul la acces: Puteti solicita informatii legate de datele personale pe care le detinem despre dumneavoastra, inclusiv informatii legate de categoriile de date pe care le detinem sau pe care le controlam, pentru ce sunt folosite acestea, durata prelucrarii si cui sunt divulgate aceste date, daca este cazul. Va vom furniza o copie a datelor dumneavoastra cu caracter personal la cerere. Daca solicitati alte copii ale datelor dumneavoastra cu caracter personal, atunci va putem percepe un onorariu rezonabil bazat pe costurile administrative.

(e) Dreptul la stergerea datelor: Aveti dreptul de a ne solicita sa va stergem datele cu caracter personal pe care le prelucram in privinta dumneavoastra. Trebuie sa ne conformam acestei solicitari daca prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal, exceptand datele care sunt necesare:

  • pentru exercitarea dreptului la libertatea de exprimare si informare;
  • pentru conformarea cu o obligatie legala care ne angajeaza;
  • pentru atingerea scopurilor in interes public, in scopuri stiintifice sau istorice sau in scopuri statistice; sau
  • pentru formularea, exercitarea sau apararea unor actiuni in justitie.

(f) Dreptul la obiectie: Puteti obiecta, in orice moment, cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal din cauza situatiei dumneavoastra specifice, cu conditia ca prelucrarea sa nu se bazeze pe consimtamantul dumneavoastra, ci pe interesele noastre legitime sau cele ale unui tert. In acest caz, nu vom mai prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal, decat daca putem demonstra temeiurile legitime care ne obliga si un interes care prevaleaza pentru prelucrare sau pentru formularea, exercitarea sau apararea unor actiuni in justitie. Daca obiectati cu privire la prelucrare, va rugam sa indicati daca doriti, de asemenea, ca datele dumneavoastra cu caracter personal sa fie sterse, in caz contrar acestea urmand a fi doar limitate.

Puteti obiecta intotdeauna cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal pentru marketing-ul direct care s-a bazat pe interesul nostru legitim, indiferent de oricare motiv. Daca marketingul s-a bazat pe consimtamantul dumneavoastra, va puteti retrage consimtamantul.

(g) Dreptul de a formula o plangere: In cazul in care aveti o nemultumire, va rugam sa ne anuntati mai intai pe noi, pentru a incerca sa remediem situatia. Daca nu reusim, va puteti adresa Autoritatii Nationale pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, prin procedura descrisa pe website-ul lor:

http://dataprotection.ro/?page=Plangeri_RGPD&lang=ro

De remarcat:

Perioada de timp: Vom incerca sa solutionam cererea dumneavoastra in termen de o luna de zile, termen care poate fi prelungit din motive specifice legate de un anumit drept legal sau de complexitatea cererii dumneavoastra. In toate cazurile, daca acest termen este prelungit, va vom informa cu privire la durata prelungirii si motivele care au condus la aceasta.

Lipsa identificarii: In unele cazuri, este posibil sa nu va putem cauta datele cu caracter personal din cauza elementelor de identificare pe care le-ati indicat in cererea dumneavoastra. In asemenea cazuri, in care nu va putem identifica drept persoana vizata, nu ne putem conforma solicitarii dumneavoastra de a va exercita drepturile legale descrise in prezenta sectiune, decat daca ne furnizati informatii suplimentare care sa permita identificarea dumneavoastra. Va vom informa si va vom oferi posibilitatea de a furniza asemenea detalii suplimentare.

Exercitarea drepturilor: Pentru a exercita drepturile dumneavoastra, va rugam sa ne contactati in scris (inclusiv electronic) la detaliile de contact furnizate in sectiunea de mai jos.

5. INFORMATII DE CONTACT

Va rugam sa adresati intrebarile si cererile dumneavoastra despre protectia datelor personale la urmatoarele detalii de contact: contact@classin.ro.

6. MODIFICARI ALE ACESTEI POLITICI

Aceasta politica poate fi modificata ori de cate ori consideram necesar, urmand sa fie adusa la cunostinta prin postarea pe website-ul nostru.

Te asteptam in showroom-urile noastre din Bucuresti si Cluj-Napoca!

Vezi locatiile exacte!

Programeaza o vizita

#classin.ro